Welcome to toriq's blog

Membangun Bersama Islam

 
Song of the day

Mawlay - Muhammad al-Husayyan

Tagboard
Last Comments
Friends

Ihab

Hata

Nad

Yasmin

Khalique

Fauzan

Syazwan

MiruL

Acap

Atoy

Leman

Ipe

Joned

Hazri

Kuzer

Thursday, April 29, 2004
Guess What?? Today I eat bacon......

Hehe. Mesti semua orang terkejutkan bila baca topik kat atas? Hmm.. sebenarnya memang betul pun. Hari ni, aku rayau2 kat tesco. Sekali ternampak kat reduced price section, ader potato with bacon and cheese. So, beli jer la. Murah sangat. Mesti korang ingat aku gila and dah melampau kan? Hahaha... best2.. sukanya dapat main2kan perasaan orang.. huhu.. Well, memang betulpun aku makan bacon, cuma bacon yang diperbuat daripada soya la. Maksudnyer bacon tuh khas untuk vegetarian yang tak boleh makan daging. So, ni bacon yang halal tau. Hehe... Giler tak aku. Takder bende lain ker nak rasa. Ada ker nak gi rasa bacon. Sebenarnya, sebelum beli vegetarian bacon nih, berpuluh2 kali aku pikir, nak beli ker tak. Pikir punyer pikir, apa salahnya. Bukan haram pun. Disebabkan aku curios sangat nak tahu camner rasa bacon, tuh yang ak beli tuh... Hehehe.. camner ek rasa bacon? hmm.. susah aa nak describe.. nak kata lebih kurang macam ayam, tapi tak jugak... ntah la.. kalo nak tahu, beli la lepas nih.. tapi pastikan bende tuh vegetrian ok? hehehe...

Errm.. sebenarnya banyak lagi nak tulis.. Tapi, takder masa. Maybe weekend nih dapat tulis macam2 yang dah lama terpendam kat hati ni.Sekarang sibuk sangat. Minggu nih jer kena siapkan 2 assignments yang nak kena hantar minggu depan. So, setakat nih jer la dulu yer..

Wassalam.
posted by toriq @ 16:21  
 
About Me

Name: toriq
Home: Kajang, Malaysia
About Me: I like to be me.
See my complete profile
Previous Post
Archives
Credit

Isnaini